måndag, januari 15, 2007

Slätt som tusan


P gick loss med giraffen i helgen. Jisses vilken fart. Kan varmt rekommendera detta verktyg till alla er som står och kämpar med sandpapper och sliter ut handlederna. På mindre än en timme var allrummet slätt och ytterligare en timme senare grundmålat i vitt. Resten av helgen kunde vi dricka kaffe och äta wienerbröd med olika vänner.
För övrigt har vi invigt duschen som röris äntligen kopplat in. Ett litet problem bara, reglaget är bakåfram; det blir kallt när man skruvar på varmt och vice versa... Grundkurs, bakläxa! Annars var det en rätt angenäm känsla att kunna stå upprätt igen. Både jag och P har begynnande puckleryggar efter vår tid med stockholmsduschen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Verkligen imponerande att följa ert arbete. Jag börjar inse att jag inte kommer att känna igen mig när jag hälsar på härnäst! Ett spännande, framgångsrikt och säkert mycket lönsamt projekt! Till våren blir det trädgården. Jag lovar att hjälpa till med en vinbärsbuske!
Pa

3:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home